Автор: MILLION
06 Жов. 2021

Valentino: мода — це червоний колір

Є слова, які завжди викликають трепет і приємні відчуття. Це Різдво, мамин торт, сонячна Каліфорнія, новорічне кіно. Список у кожного свій, проте є слово, яке не залишає байдужою жодну жінку – Valentino.

Засновником всесвітньо відомого бренду є Валентіно Гаравані. Майбутній дизайнер народився в італійському містечку Вогера в 1932 році. В родині хлопчика не було нікого, хто був би пов'язаний з модою, але його це не зупинило. З дитинства Валентіно цікавився архітектурою, живописом і модою, дизайнерським мистецтвом, малюванням і французькою мовою. Тому сумнівів, стосовно майбутньої професії, у Гаравані не було.

Валентіно вчився в Мілані та Парижі. Він займався танцями, ходив в театр, вивчав світ моди. Юнак працював у двох відомих дизайнерів, і в 1959 році зрозумів, що прийшов час творити самостійно.

·

Будинок моди Valentino заснований в 1960 році Валентино Гаравані та Джанкарло Джамметті. Зображення: ©Valentino
·

Так з'явилося ательє Valentino в Римі. І через пару місяців після його відкриття, Валентіно влаштував свій перший показ. У 1960 році бренд був зареєстрований офіційно. Однією з перших клієнток Гаравані стала Елізабет Тейлор. Актрису цей бренд підкорив жіночністю та елегантним одягом. Дизайнер заперечував андрогінність яка входила в моду – тільки вишукана, краса і розкіш.

·

Элізабет Тейлор ©Valentino. Джерело: Elle
·

Великий внесок у розвиток бренду вніс Джанкарло Джамметті. На момент знайомства з Валентіно він був студентом-архітектором. Пізніше молодий чоловік став партнером Гаравані.

·

Джанкарло Джамметті та Валентино Гаравані

·

Саме Джанкарло відповідав за ведення переговорів, роботу з моделями та фінансові питання, тоді як сам Валентіно щільно займався творчістю. Логотип бренду «V» також розробив Джамметті. Улюбленим кольором Гаравані був червоний, і саме його він зробив візитною карткою свого бренду. Таке рішення Валентіно прийняв після поїздки в Іспанію. Надихнувшись країною та культурою, дизайнер створив колекцію з 20 червоних суконь. Своїм вчинком Валентіно хотів довести світові, що кожній жінці підійде цей колір, якщо правильно підібрати відтінок.

Віднині багато знаменитостей стали вибирати Valentino для виходу на червону доріжку і театральну прем'єру. Серед зоряних клієнток бренду можна було помітити Жаклін Кеннеді, Одрі Хепберн, Риту Хейворт і Софі Лорен. Зайвим доказом того, що Valentino стає всесвітньо відомим брендом, є той факт, що про нього стали писати в Vogue. Крім цього, покази стали проходити в Нью-Йорку, а магазини відкриватися в Італії.
Ім'я Валентіно Гаравані стає неймовірно популярним. Щодня бренд отримує величезну кількість замовлень, а дизайнер займає всі головні позиції та отримує всілякі нагороди. Одним з найяскравіших моментів у біографії Valentino є колекція 1968 року. Її особливість була в тому, що всі вбрання були в бежевих, білих, кремових і пісочних відтінках. Популярності бренду додала весільна сукня Жаклін Кеннеді, яку зшив Валентіно спеціально для неї.

·

Total white collection, 1968 год. Джерело: Vogue

·
Кінець 60-х років став для бренду дуже важливим періодом. У Valentino відкрився перший бутик в Парижі, і була випущена чоловіча колекція. На початку 1970 років почали випускати аксесуари. Валентіно Гаравані був на чолі модного будинку до 2008 року. На його честь був випущений документальний фільм і встановлена ​​зірка на Алеї слави в Лос-Анджелесі. Нині Valentino – це світовий бренд, про вироби якого мріє кожна жінка.

·

Рекомендуємо почитати

Вадим Петроченко: «Для нашей компании не существует невыполнимых задач»

Журнал LADY MILLION поддержал новый формат фотодевичников в Киеве

Amazon укрепляют свои позиции в Индии