Автор: Audi в Україні
25 Окт. 2019

План розвитку E

Audi поступово переходить на виробництво електромобілів - цей процес охоплює всі сфери діяльності компанії. Зрештою, бренд із чотирма кільцями має намір до 2025 року випустити на ринок понад 30 моделей електричних автомобілів, що становить 40 відсотків продажів. При цьому Audi послідовно йде шляхом впровадження стабільної мобільності. Відповідно функціонування закупівель та виробництва також узгоджується з критеріями сталого розвитку. Навички та досвід у розвитку і виробництві Audi e-tron будуть використовуватися у майбутніх проектах повністю електричних моделей. Вся діяльність компанії поєднується з комплексними програмами навчання та розвитку.

Ресурсозбереження у використанні електрики.

Audi поступово перетворюється на виробника електромобілів преміум-класу, маючи на меті отримати першість серед компаній-конкурентів. Для цього виробник прискорює поширення схеми дорожньої електрифікації та декарбонізації на всій території компанії. До 2025 року планується зменшити викиди вуглецю протягом усього життєвого циклу автомобілів на 30 відсотків порівняно з 2015 роком. В майбутньому рентабельність інвестицій як центральний параметр фінансового контролю також покаже ефективність зменшення викидів CO2, а стійке управління допоможе збільшити показник до 21 відсотка.

У контексті послідовного втілення принципів електромобільності концерн Volkswagen застосовує цілеспрямований підхід до адаптації свого портфеля двигунів до вимог покупців преміум-класу. Випускаючи значну частину великих сегментів автомобілів, що відповідають вимогам щодо потужності та частого використання для поїздок на далекі відстані, Audi пропонує як доповнення до електричних моделей додаткові гібридні двигуни.

Ресурсозбереження у співпраці з клієнтами.

Сучасні клієнти преміум-класу приділяють все більше уваги сталій мобільності. Тому послідовний підхід передбачає перетворення електричної мобільності на один із центральних наріжних каменів нової стратегії розвитку бренду. На майбутнє компанія Audi зарезервувала 50 відсотків свого маркетингового бюджету для можливостей, що стосуються електромобільності. Компанія прагне забезпечити для своїх клієнтів новий рівень якості з двигуном нового типу, розвіяти будь-які сумніви та викликати захоплення. Підкаст «Майбутнє за електрикою», який виходить вже другий сезон поспіль і нещодавно отримав нагороду World Media Award у категорії «Автомобілі», є вдалим прикладом такого підходу. На початку 2019 року компанія Audi також розпочала нову главу в історії виробництва автомобілів, випустивши на ринок модель e-tron та відкривши багатоповерхову інсталяцію у формі метеориту на виставці в аеропорту Мюнхена. Відвідувачі мали можливість випробувати нову модель Audi у майже 20 000 тест-драйвах.

Крім самого продукту, покупці товарів преміум-класу приділяють все більше уваги образу бренду. Зокрема, це стосується електричних моделей, оскільки екосистема автомобілів відіграє тут вирішальну роль. Тому компанія пропонує своїм клієнтам послугу заряджання Audi e-tron. Вона дає доступ до близько 80 відсотків всіх станцій заряджання в Європі - понад 110 000 відкритих пунктів зарядки у 20 країнах ЄС, якими керує 220 операторів. Незалежно від типу станції (зі змінним чи постійним струмом, з потужністю 11 чи 150 кВт) для початку заряджання клієнтам знадобиться всього одна картка. Виставлення рахунків здійснюється автоматично через обліковий запис користувача. З новою функцією Plug&Charge, яку незабаром буде представлено, Audi e-tron буде автоматично проходити аутентифікацію на станції заряджання за допомогою криптографічних процесів.

Ціль бренду: комплексна інфраструктура заряджання.

Від гаража замовника та співпраці з Ionity до всієї електромережі: у 2017 році концерн Volkswagen заснував європейську мережу станції швидкісного заряджання постійним струмом Ionity спільно з Audi, Porsche, BMW, Daimler та Ford. До 2020 року в 25 країнах планується відкрити 400 станцій заряджання високої потужності (на відстані не більше ніж 120 кілометрів). Окрім участі у проекті Ionity, компанія Audi також проводить початкові тести та будує партнерські стосунки з енергетичними групами і комунальними компаніями, щоб запропонувати покупцям не просто автомобіль з повністю електричним приводом, а надійну та всебічну систему мобільності з постачанням екологічної енергії. Керування заряджанням, яке підтримує локальну мережу, а не перевантажує її, є важливим елементом екосистеми електромобільності Audi. Разом з постачальниками енергії та енергетичних послуг бренд досліджує потенціал інтелектуальних домашніх мереж та «розумних мереж», які перетворять моделі e-tron на впливових гравців на полі переходу до нових джерел живлення. Початкові тести моделі вже показали перспективні результати, зокрема, з урахуванням витрат замовника.

Безвуглецеве виробництво

Компанія Audi також підтримує думку, що безвуглецеве виробництво електричних автомобілів є важливим елементом сталої мобільності. Завод у Брюсселі відіграє у цьому процесі провідну роль: він був безвуглецевим ще до початку виробництва Audi e-tron. Цього вдалося досягти шляхом переходу на екологічну електроенергію, здійсненого вже у 2012 році, та встановлення найбільшої фотоелектричної системи в регіоні. Для опалення на заводі Audi в Брюсселі використовується біогаз. В цілому, використовуючи відновлювальні джерела енергії, завод зменшує викиди CO2 на 40 000 метричних тонн на рік. Це доповнюється проектами компенсації викидів, яких поки що не можна уникнути. Зараз компанія займається всебічним розгорненням цієї стратегії: до 2025 року всі заводи Audi повинні впровадити повністю безвуглецеве виробництво.

Повторне використання та переробка акумуляторів

Audi та Volkswagen перебувають уже в процесі розробки концепцій використання високовольтних акумуляторів. Якщо акумулятор втратив певний відсоток своєї зарядної здатності протягом кількох років, його все одно можна використовувати для стаціонарного застосування. Серед багатьох доступних можливостей у цій сфері Audi на сьогодні випробовує дві в рамках пілотних проектів: використання у складі автонавантажувачів та тягачів на головному заводі в Інгольштадті (Ingolstadt) та використання акумуляторів у стаціонарному сховищі енергії на території кампусу в Берліні (Berlin).

Перший етап стратегічного співробітництва, в рамках якого фахівці Audi з технологій переробки та утилізації матеріалів та фахівці бельгійської компанії Umicore розробили замкнутий контур для елементів акумуляторів з високою напругою, вже завершено. Його мета - зберегти цінні матеріали, такі як кобальт та нікель, та використовувати їх у нових акумуляторах.

Максимальна гнучкість: виробництво електрифікованих моделей

Бренд Audi увійшов в еру електромобільності з початком виробництва Audi e-tron на заводі в Брюсселі (Brussels). Спочатку традиційний виробничий майданчик був значною мірою модернізований, і зараз він є одним із найсучасніших виробничих майданчиків для електромобілів у Європі. Електричні двигуни виробляються на власному заводі Audi у Дьйорі (Győr), а у Брюсселі розташоване власне виробництво акумуляторів. Досвід виробництва e-tron у Брюсселі зараз використовується у нових проектах розробки автомобілів з повністю електричним приводом та створення нових майданчиків для виробництва електромобілів.

Компанія Audi також послідовно просуває ідеї електромобільності у своїх програмах для обдарованої молоді. Наприклад, компанія постійно змінює програму для підготовки з урахуванням технологічного прогресу та розробляє нові профілі роботи, коли це необхідно. Профіль посади «Кваліфікований електрик зі спеціалізацією на системах та високовольтній технології» був запроваджений у 2014 році. З того часу приблизно 700 молодих чоловіків і жінок пройшли трирічне навчання в Інгольштадті та Некарзульмі. Після закінчення навчання вони, як правило, працюють у різних сферах виробництва, наприклад в аналітичних відділах, або застосовують свої навички в одному з практикумів Центру технічного розвитку. Нова спеціальність «Кваліфікований електрик зі спеціалізацією у технології виробництва акумуляторів» була представлена у 2018 році. В ній основна увага приділяється виробництву та забезпеченню якості високовольтних акумуляторів. Основне та додаткове навчання передбачає курс з електромобільності: навчання також проводиться на заводах Audi у всьому світі з адаптацією програм навчання до особливостей країни.

Джерело

Рекомендуем почитать

«Магический феминизм» от Джанет Хилл

Окситоцин – перший гормон щастя, з яким ми приходимо у світ

Топ-7 экстремальных мест для работы за ноутбуком