Вона – втілення самоорганізації, впорядкованості та яскравих емоцій водночас. Купа енергії, маса ідей, море любові та позитиву, велика кількість успішно реалізованих та діючих проектів і безліч проведених заходів. І це попри те, що вона любляча дружина та мама зовсім маленької донечки. Як поєднати активну роботу та енергійне життя з материнством? Як зробити так, щоб любові та запалу вистачило на все і всіх? Ведуча та організатор заходів, керівник проектів Аліна Сакун розповіла нашому виданню про те, як бути сучасною, усміхненою жінкою, яка абсолютно все встигає, бути справжньою Lady Million, котра завжди йде тільки вперед.
•
•
Ви працююча активна мама не менш активної доньки Ніколь, котрій ще не виповнилося півтори рочки. Як швидко після народження дитини Ви почали працювати?
Я працювала до останнього, коли була вагітною, і була налаштована так само швидко повернутись у стрій і після появи донечки на світ.
Ніколь прилетіла зі мною із США у віці два місяці і два тижні. А вже у чотири місяці донька провела зі мною увесь одноденний фестиваль My Baby Fest в НСК «Олімпійский» в листопаді 2018 року. Ну а далі – все по плану: зустрічі, новорічні заходи, нові проекти... Я завжди кажу, що своєю активною та позитивною поведінкою доня допомагає мені в роботі.
Чи складно було увійти у робочий ритм після значної перерви? Як поєднати активне життя та виховання маленької дитини?
Мені особисто – ні, адже коли я живу в своєму активному ритмі, я більше встигаю, а значить, більше живу. Вже на дев’ятому місяці вагітності я мріяла про повернення до робочого ритму. Хоча тоді ще не уявляла як.
Основна складність полягала у прийнятті того факту, що хтось може доглядати та виховувати твою дитину не гірше за тебе. Мені дуже важко далося прийняття слова «няня». Але ми справились. До того ж, вийшло так, що і чоловік, і бабуся підключились до процесу виховання Ніколь, тому разом ми змогли створити чудову команду. А «створювати» – це синонім слова «організовувати». Вся справа – в організації всіх процесів, починаючи з домашніх, закінчуючи робочими.
•
•
Як ставиться чоловік до того, що ви багато працюєте? Як ви балансуєте між його та вашим бізнесом?
Чоловік завжди був за те, щоб я займалася тим, що робить мене щасливою. Ми одразу почали шукати варіанти, щоб я не була постійно вдома. Навіть коли я набирала оберти, ми з Ніколь були активними відвідувачами всіх ТРЦ, басейнів та всіх можливих активностей. Для мене зовсім не було проблемою перелетіти океан самій з дитиною, якій було два місяці, тому сидіти вдома, звичайно, я не могла.
Завдяки тому, що моя зайнятість періодична та має гнучкий графік, а постійна присутність чоловіка в офісі для ефективності його бізнесу необов’язкова, ми добре організовуємо наш час. В нас є чудовий календар-планер, на якому розписано все на декілька тижнів/місяців вперед. Завдяки постійному плануванню ми розподіляємо нашу присутність вдома, що дає можливість балансувати.
Влітку мені навіть вдалося на тиждень полетіти в США на весілля сестри. При цьому чоловік повністю взяв на себе всі обов’язки та залишався вдома з Ніколь.
Якими проектами ви займаєтеся зараз та що плануєте розпочати найближчим часом?
В сфері event-індустрії я вже 15 років. Паралельно була ще й основна робота майже завжди.
На рахунку – понад 200 заходів, серед яких фестивалі: «Дні натхнення», JoyFest, MyBabyFest, «ВелоФест», Best Women, Just Love Festival ті інші. Відкриття, промо-акції, корпоративні заходи, team-buildings, презентації, фотосесії, весільні церемонії, ювілеї та дитячі свята – все це було і буде зі мною постійно, я впевнена.
Цього року основними проектами були Всеукраїнській фестиваль дитячих театрів JoyFest.Діти та Міжнародний театральний фестиваль JoyFest. Зараз я веду та займаюсь організацією заходів різного масштабу – від відкриття магазину/ресторану чи презентації до великих міжнародних фестивалів з великою кількістю іноземних учасників та гостей. Паралельно займаюся розвитком бренду жіночого верхнього одягу Julia Pomoshko. Нещодавно долучилася ще до декількох цікавих, суто жіночих проектів. Я постійно у русі.
Також зараз разом з коучем Тетяною Дьоміною ми розробляємо цікавий курс для ведучих та організаторів заходів. Цей проект поки що не має аналогів. Додатковим натхненням для мене стало весілля у США, де мені вдалось, окрім дружки, стати трохи ведучою. Тож, скоро презентуємо наш курс.
•
•
Назвіть основні важелі успіху працюючої мами? Що треба робити і чого робити категорично не можна?
Успіх в нашій родині полягає в організованості всіх.
Працююча мама пам’ятає, що щаслива мама – щасливі всі. Працююча мама встигає набагато більше, при цьому вона залишається такою ж потрібною вдома.
А основний важіль успіху для будь-якої мами – це підтримка чоловіка, його участь у всіх процесах, його прийняття вибору дружини. У нас усе працює саме так. Плюс, одним із важливих складових успіху можу назвати людей, що знаходяться поруч. Ваше оточення має великий вплив на тебе як особистість. Тому оточуйте себе тільки позитивними, впевненими та успішними людьми.
Щодо питання, що потрібно робити… Не забувати, що мама – в першу чергу жінка. Їй потрібен відпочинок – не тільки фізичний, але й моральний, зміна обстановки, зміна гардеробу, можливо. Категорично не раджу засідати в декреті надовго. Я впевнена, що математично можна порахувати всі варіанти виходу на роботу або знайти альтернативні види зайнятості. Це не тільки потрібно для мами, але має свої плюси і для дитини.
•
•
Що для вас успіх?
Успіх для мене – це постійне бажання розвиватись і рости. Це можливість займатися тим, що приносить задоволення. Це мати можливість вибору: куди піти, що вдягнути, в який дитячий садочок влаштувати дитину… Успіх – це подорожі, подорожі з дітьми. Успіх – це ставлення до життя. Це бути тут і зараз. Бажаю всім успіху!
•