Автор: MILLION
27 Авг. 2019

«Ти можеш бути ким захочеш» - нова кампанія на честь 60-річчя ляльки Barbie

На честь 60-річчя Barbie компанія Mattel, виробник знаменитих ляльок, запустила кампанію «Ти можеш бути ким захочеш!». Її мета — показати, що, граючи з Барбі, діти можуть мріяти про будь-які професії. 

.

.

У 2019 знаменита лялька вже постала в образах CEO, робототехніка, програміста, бджоляра, дитячого та військового лікаря та інших фахівців. З моменту появи Barbie Mattel випустили безліч іграшок, що втілюють близько 200 професій. 

.

.

«Для мене філософія гри з Барбі полягає в тому, що у кожної жінки є вибір. Граючи з Barbie, дівчинка може уявити себе ким завгодно», - говорила Рут Хендлер, авторка ляльки Барбі. 

В рамках кампанії Mattel також показали серію роликів «З Barbie ти можеш бути ким захочеш!». 

.

.

У ньому маленькі дівчинки пробують себе в ролі викладача, ветеринара, футбольного тренера, підприємця й екскурсовода. За допомогою прихованих камер автори відео записали реакцію дорослих, які побачили перевтілення.

.

.

Офіційним «днем народження Барбі» вважається 9 березня 1959 року.

Рекомендуем почитать

Богдан Струтинський: «Культурний ресурс – основа дипломатії України»

Выставка Сэнди Шрайер в Институте костюма

Видео обзор MILLION magazine №3