Автор: Lenovo
03 Лип. 2020

62% ІТ-рішень орієнтовані виключно на бізнес — дослідження Lenovo

Компанія Lenovo оприлюднила дослідження1, відповідно до якого при впровадженні нових технологій організації ставлять бізнес-цілі вище потреб працівників2. За даними дослідження, лише 6% ІТ-менеджерів приділяють увагу потребам користувачів при інвестуванні в технології.

“Занадто довго поява нових ІТ-рішеннь залежала від вартості впровадження, а не від найціннішого бізнес-активу — людини. Ні дані, ні технології не можуть бути трансформаційними, поки люди не “вдихнуть” у них життя. Ми прагнемо, щоб компанії впроваджували “людські” підходи та могли інвестувати в “розумні” технології для кожного. Якщо людські потреби будуть у центрі всіх рішень — організація приречена на успіх”, — коментує Джованні Ді Філіппо (Giovanni Di Filippo), президент Lenovo Data Center Group.

Невикористаний потенціал

Бажання бізнесу якомога швидше впроваджувати новітні технології, такі як штучний інтелект та Інтернет речей, природне та зрозуміле. Інноваційні нововведення приваблюють підприємців підвищенням продуктивності, скороченням витрат та покращенням клієнтського досвіду. Проте якщо керуватися виключно бізнес-цілями, справжній потенціал цих технологій не буде використано.

Хоча технологічні інновації націлені на покращення роботи працівників та розвиток бізнесу в цілому, непродумана стратегія впровадження нових рішень може мати негативний вплив. Користувачі, чиї потреби не були одразу враховані, постраждають. Майже половина респондентів (48%) визнали, що впровадження нових технологій може гальмувати роботу їхньої команди. 42% ІТ-менеджерів заявили, що користувачі часто вважають нововведення занадто складними у використанні. Іще 47% визнають, що при роботі з новим програмним забезпеченням як правило виникають проблеми.

У процесі впровадження будь-яких рішень потрібно враховувати, чи інтуїтивно-зрозуміла це технологія, чи вирішить вона проблеми компанії та чи забезпечить кращий досвід користування. Ці аспекти допоможуть максимально використати потенціал нововведень, стимулюючи продуктивність та інновації. За даними дослідження, 52% ІТ-менеджерів оптимістично налаштовані щодо здатності технологій підвищувати продуктивність.

Понад 20% користувачів зазначають, що нові технології лише сповільнили процеси. Це ще раз підтверджує важливість вибору правильного рішення у відповідний момент. Для процвітання бізнесу життєво необхідно брати до уваги кожного, хто взаємодіє з нововведенням: від користувачів та ІТ-команд до керівників. Технологічне рішення має бути гнучким, простим у взаємодії, завжди готовим до роботи, надійним та продуктивним, а також відповідати потребам кожного в компанії.

Відповідальний бізнес в умовах “нової реальності”

Сьогодні організації переоцінюють та аналізують свої стратегії розвитку в умовах “нової реальності”. Пріоритет для відповідального бізнесу — визнання людського фактору не менш важливим, ніж досягнення бізнес-цілей. Для багатьох підприємств ця зміна може стати радикальною — 62% ІТ-менеджерів звітують, що їхні рішення раніше були повністю орієнтовані на потреби бізнесу.

З впровадженням гнучких умов роботи для підтримки працівників при спалаху COVID-19 уся увага зміщується на потреби людини. 70% респондентів визнають, що їхня організація почала більше фокусуватися на відповідальності бізнесу.

“Часи швидко змінюються не лише для бізнесу, але й для технологічної галузі в цілому. Поза офісними стінами підприємства звертають більше уваги на добробут співробітників, проте це лише початок. Щасливіші працівники, вища продуктивність та швидший темп впровадження інновацій — це переваги зміщення потреб людини в центр ІТ-рішень. При чому їх отримуватиме не лише підприємство, але й суспільство в цілому”, — коментує Джованні Ді Філіппо (Giovanni Di Filippo), президент Lenovo Data Center Group.

Час думати про людину

Постачальники ІТ-рішень можуть надихнути бізнес приділяти увагу потребам співробітників і допомогти їм прийняти зміни та стати більш продуктивними. Будь-яка організація завдяки продуманій стратегії та співпраці з ІТ-постачальниками може поставити на перше місце зручність користування та клієнтський досвід.

1Інтернет-опитування було проведене компанією Walnut. Компанія опитала 1000 ІТ-менеджерів у Великобританії, Нідерландах, Франції та Німеччині протягом 27 квітня — 8 травня 2020 року.

240% ІТ-менеджерів заявили, що вартість є одним із найважливіших аспектів для інвестиційних рішень в ІТ.

Рекомендуємо почитати

Наті Резнік та Осанна Сакс: синергія двох талановитих музикантів

Вітаємо! Українка Ольга Харлан стала переможницею етапу Кубка світу з фехтування в канадському Монреалі.

Ralph Lauren празднует 25-летия сериала «Друзья»