Автор: MILLION
07 Кві. 2021

Nina Ricci – історія однієї жінки

Кожен будинок моди – це історія: успіху, підкорення вершини, нескінченної слави. А Nina Ricci – це історія сильної та впевненої в собі жінки.

Марія-Аделіада – засновниця бренду – з'явилася на світ в 1883 році в Туріні. З ранніх років дівчинка їздила з батьками по країні в пошуках нових клієнтів – батько Марії був шевцем.

У 1895 році батько дівчинки помер, а мати залишилася з двома дітьми на руках. І мати, і старша дочка стали працювати в галантерейній крамниці. Марія пішла вчитися у швейне ательє.

Для того, щоб отримати практику, дівчина влаштувалася на роботу в модний будинок. Вона гладила, пришивала ґудзики, розносила одяг замовникам. Незабаром Марії запропонували посаду модистки.

У 1904 році дівчина вийшла заміж за Луї Річчі – квіткаря. Після заміжжя вона поміняла ім'я, і прізвище – вирішила змінити карму. Марія стала Ніною Річчі.

Незабаром у пари з'явився син Роберт. Відразу після вони розлучилися. Дівчина була дуже зайнята роботою, на сім'ю у неї часу не вистачало. Але Ніна не засмутилася і продовжила свій шлях. У 1905 році Річчі відкрила своє ательє.

Через 3 роки Ніна стала співвласницею будинку моди Raffin. Коли його закрили, Річчі було 49 років. Вона була самодостатньою і багатою жінкою, носила білі перли і їздила на кадилаку. Ніна могла б відпочити від роботи, але Роберт вмовив її спробувати свої сили.

У 1931 році був зареєстрований новий будинок моди. Ніна і Роберт відразу ж відкрили бутик в центрі Парижа – Nina Ricci. Жінка займалася творчою частиною, а її син – комерційною.

11/26/1968: Fashion designer Nina Ricci and her son Robert Ricci. (Photo by PICOT/Gamma-Rapho via Getty Images)

Відкриття Nina Ricci вразив громадськість. Інші будинки моди відразу ж побачили в Ніні серйозного конкурента. Адже вона пропонувала класику і вишуканість за досить демократичними цінами.

Річчі робила ставку на жіночні силуети. Але при цьому її вироби не виглядали занадто нарядно і химерно. Все, що шила Ніна, відрізнялося високою якістю.

У 1937 році американський Vogue опублікував статтю про Nina Ricci й першої колекції бренду. Водночас Ніна представила на суд глядачів плаття з глибоким декольте.

Перший показ Nina Ricci пройшов в 1945 році в Луврі. Через рік бренд випустив свій перший аромат – Coeur Joir. В його основі були ноти бергамота, а також жасмину й ірису. Окремої уваги був відзначений флакон у вигляді червоного серця.

У 1948 році був створений другий аромат – L'Air du Temps. Він був присвячений коханій жінці Роберта. На ковпачку флакона красувалося двоє голубів. Через 4 роки в колекції бренду з'явився аромат у флаконі «того самого яблука».

06/05/1980: Robert Ricci in front of Nina Ricci's shop. (Photo by PICOT/Gamma-Rapho via Getty Images)

В середині XX століття Ніна відійшла від справ, а будинок моди перейшов до Роберта. З його приходом Nina Ricci став ще більше асоціюватися з жіночністю, елегантними силуетами та ручною вишивкою. Після смерті Роберта Nina Ricci очолив Жиль Фукс – зять.

У 1992 році бренд став виробляти наручні годинники, через 6 років була запущена косметична лінія. У 2003 році в колекції Nina Ricci стало з'являтися більше речей в стилі casual.

2000 році будинок моди зробив акцент на парфуми. У ці роки було випущено безліч ароматів, серед яких Nina, Ricci Ricci, Premier і Love by Nina.

У 2012 році в рекламі Nina Ricci взяла участь шведська топмодель Фріда Гусставсон.

Фрида Густавссон Nina Ricci

Раніше один з найвідоміших ароматів бренду рекламувала Руслана Коршунова.

Сьогодні Nina Ricci вибирають Блейк Лайвлі, Скарлетт Йоханссон, Адріана Ліма, Дженніфер Лопес, Ніколь Кідман, Сара Джессіка Паркер і Ліндсей Лохан, Кім Кардашьян, Маріон Котійяр, Шарліз Террон, Наталі Портман, Різ Уізерспун, Пенелопа Крус.

Секрет успіху будинку моди Nina Ricci в тому, що майже за вікову історію він не змінив головного – концепції. Дівчата, які вибирають бренд, все також відчувають себе найжіночнішими та бажаними.

Рекомендуємо почитати

Лэнс Армстронг: спортсмен, сумевший «обойти» рак, но не антидопинговый комитет

Бренд Lush анонсировал астрологическую бомбочку - средство для душа Mercury Retrograde Bath Bomb

Глобальный рейтинг инновационных стран