Автор: MILLION
23 Вер. 2021

Топ-7 інсайтів конференції Marketing & Sales Management в IT

Дрони, роботи, голограми і багато іншого – індустрія IT та інновацій не відпочиває навіть у вихідні дні. У суботу, 18 вересня, Європейська асоціація програмної інженерії провела EASE Business Day, присвячений Marketing & Sales Management в IT.

Гості заходу дізналися про останні розробки в маркетингу і сейлз-менеджменті, поспілкувалися з власниками ІТ та інноваційного бізнесу, які готові інвестувати в нові проєкти, а також побачили інтерактивну виставку.

«Наша конференція – це all-inclusive. Ми не тільки розповідаємо про софт, ми показуємо інноваційні технології в роботі; ми не тільки ділимося своїми проєктами, а й пропонуємо відразу застосувати отримані знання на практиці. Інсайти, кейси, нові знання, нетворкінг, виставка та багато іншого – це спосіб показати, що в Україні є круті мега технологічні проєкти. Завдяки таким зустрічам ми розвиваємося та намагаємося продемонструвати всю силу і міць українських розробників», – розповідає CEO «Європейської асоціації програмної інженерії» EASE Любов Мочалова.

Своєю експертизою з аудиторією конференції поділилися нішеві спікери індустрії:

•••••• Олексій Хохлов (GOMARKETING)
•••••• Владислав Савченко (EASE)
•••••• Вадим Марценко (Martsenko Sales)
•••••• Віктор Забоєнко (SAGA Development)
•••••• Юрій Гладкий (Grape)
•••••• Евеліна Комарницька (Ukrainian Startup Fund)
•••••• Валерія Заболотна (Academy DTEK)
•••••• Тетяна Шерман (Academy DTEK)

Ми виділили 7 головних інсайтів EASE Business Day:

•••••1. Для успіху в будь-якому починанні потрібні всього 3 речі: знати, що робити, знати, як робити і нарешті зробити це.

•••••2. Кратне зростання і розвиток – це не про талант і геніальність. Це про важку працю, яка щодня повторюється і формує звичку.

•••••3. Ринок заповнений схожими однотипними історіями брендів. Той, хто створює нові сюжети – управляє увагою та грошима аудиторії.

•••••4. Якість, надійність, зручність – це не переваги, а товарний мінімум. На базових властивостях продукту далеко не виїхати. Зростання бренду завжди будуть визначати три ключові чинники: знання, ціна та цінність.

•••••5. Щоб ростити свій бренд, почніть розповідати історії, в яких ваш клієнт захоче стати головним героєм і буде чекати продовження.

•••••6. Емоції не підкріплені інструментом перетворюються в нуль. Талант не підкріплений дисципліною множиться на нуль.

•••••7. Ми надихаємося історіями успіху, спостерігаючи за ними з кінця. При цьому ми забуваємо, що за кожним досягненням стоять тисячі сухих і нудних дій, які повторюються.



«Кінцева мета в роботі як маркетинг відділу, так і відділу продажів в будь-якому IT-бізнесі – це отримання прибутку. Для того, щоб бути в курсі актуальних трендів, ми і організовуємо такі зустрічі – хочемо разом крокувати до інноваційного майбутнього, розвивати стартапи, отримувати інвестування». – додає CEO «Європейської асоціації програмної інженерії» EASE Любов Мочалова.

Рекомендуємо почитати

Клетчатый поп-ап Dior

Мария Тюссо — женщина которая опередила свое время

На розовых полях Dior