Автор: Kseniya Goncharova
24 Июн. 2020

Анна Добриднєва: «Спокушай і володарюй»

Героїня обкладинки Lady Million – відома українська співачка Анна Добриднєва. Талановита та енергійна, яскрава та елегантна, сповнена наснаги та нових ідей. Анна розповіла історію народження та стрімкого розвитку свого модного бізнесу. Разом зі своєю командою співачка створює неповторну, вишукану нижню білизну та купальники під брендом A Fight. Також Анна Добриднєва знялася в ексклюзивній фотосесії для журналу Lady Million у розкішній діадемі від ТМ Zarina та поділилася своїми досягненнями і планами на майбутнє.

 

Ви відома виконавиця. Але, окрім цього, за останні роки ви опанували ще декілька професій. Розкажіть про основні проекти, які ви зараз розвиваєте.

Так, все вірно! Почавши з музики, я стала продюсером. І продюсую найулюбленіший проект – себе. Шуткую. Я автор своїх пісень і сама інвестую у власний бізнес. Вчилася на своїх помилках та здобувала свої перемоги. Це ефективніше будь-якого внз, повірте... Вміння все розрахувати, вміння домовлятися, брати на себе відповідальність за кожне рішення та за команду, яка зі мною працює. На початку було дуже складно та, зізнаюсь, навіть страшно... Страшно, що не вистачить сил, не вистачить фінансів реалізувати все так, як мені хочеться. Після багаторічної роботи в продюсерському колективі було відчуття, що я зовсім-зовсім одна.

Пам’ятаю, як я хвилювалася та навіть плакала перед випуском першого сольного синглу. Тому що розуміла – другого шансу у мене немає, і права на помилку – теж. Пізніше мої пісні стали лідирувати в хіт-парадах, я почала отримувати нагороди, кількість концертів стала зростати. Але тоді я відчувала себе маленькою дівчинкою, яка намагається зрушити з місця потяг.

Якими досягненнями ви пишаєтеся?

Я дякую Богу за всі дивовижні події та за прекрасних людей на моєму шляху. На даний момент у мене вже 13 синглів та 10 кліпів, знятих не тільки в Україні, а ще в США та Албанії. Мені пощастило співпрацювати з дуже талановитими кліпмейкерами. І навіть з одним з найкращих кліпмейкерів Голівуду Генрі Ліпатовим, який працював з Емінемом, Дженіфер Лопес та багатьма іншими зірками. Кожен сингл та кожна відеоробота – це моя гордість.

Всі мої пісні автобіографічні – моя особиста історія. Частина мого життя та мої почуття. Тому, коли вони знаходять емоційний відгук у моїх слухачів, – це величезна радість. Наприклад, пісня «Пасьянс», яка стала саундтреком до серіалу «Молодіжка-2». Я написала її «за мотивами» дуже сильної любові. І ви б знали, скільки історій від моїх слухачів я отримала у відповідь на цю пісню! Хтось під неї страждав, когось вона надихала боротися за своє щастя, а хтось надсилав весільні відео з моїм музичним супроводом.

Не так давно ви представили свій власний бренд жіночої білизни та купальників. Що надихнуло вас на цей проект? Мріяли колись бути дизайнером?

A Fight (by Anna Dobrydneva & Reine Rouge) – це найкрасивіший бізнес! Італійське мереживо, французький шовк та щасливі розкішні жінки. Мені здається, такий бізнес – мрія будь-якої дівчини! Я обожнюю нижню білизну! Знаю особливості і стиль. Цікавлюся такою модою, – так би мовити, все випробовую на собі.

Ми вже випустили три колекції. Влітку брали участь у Тижні моди Odessa Fashion Week Cruise, де, крім нижньої білизни, було представлено ​​колекцію купальників. Так само ми стали офіційними партнерами національного конкурсу «Міс Україна – 2019».

У фотосесіях A Fight беруть участь кращі моделі країни, учасники шоу «Супермодель по-українськи», дівчата з обкладинок Playboy, XXL. У нас відбулася дивовижна зйомка в Каннах для журналу Playboy, де найгарячіші дівчата позували в нашій білизні. Цією зйомкою можна насолодитися в листопадовому номері журналу. Нас обирають дивовижні жінки. І це приголомшливо! Наприкінці 2019 року Всеукраїнська асоціація індустрії моди нагородила «A Fight» титулом «Дебют року».

Який основний концепт одягу, що ви створюєте? Хто ваш клієнт та поціновувач?

Наші клієнти – жінки, які люблять себе і своє тіло. Сміливі жінки, які не соромляться своєї сексуальності. Жінки, у яких немає комплексів та заборон, які вміють насолоджуватися.

Але A Fight всього лише допомагає створити АТМОСФЕРУ, надати ще більше впевненості та сексуальності, гарантує якість, ідеальну посадку та зручність. А весь магнетизм створює сама жінка. Ми можемо бути одягнені у строгий костюм або худі-оверсайз, але якщо наше тіло обіймає красиве мереживо, ми, жінки, це усвідомлюємо та фонтануємо феромонами.

Девіз нашого бренду – «Спокушай і володарюй!»

A Fight завоював серця багатьох красунь, відомих моделей і найкрасивіших жінок України. Це моя особиста гордість та улюблений одяг в гардеробі!

Зараз серед молодих українських дизайнерів досить велика конкуренція. Які переваги білизни та купальників від Анни Добриднєвої?

Мені не подобається жити в усвідомленні конкуренції. Я вважаю, що у гідних брендів є своя ніша та свої шанувальники. Замість того, щоб вміти конкурувати, краще вміти захоплюватися колегами.

У нижньої білизні теж є свої модні тенденції. Ми з партнером Оксаною Корніловою за ними пильно стежимо. Ми – гості показів в рамках UFW, переглядаємо каталоги, відвідуємо виставки нижньої білизни та текстилю (Франція, Польща, країни колишнього СНД). Але головне – ми спілкуємося з клієнтами, та самі є відданими клієнтами A Fight. Наші авторські моделі трендові, і в найактуальнішій колірній гамі. Ми гарантуємо ідеальну посадку. Ми завжди раді новим друзям бренду!

Сторінка бренду в Instagram: @afight_by_reine

Як проходила зйомка, відео backstage:

___

Photo: Oleksandr Serbinov
Filming & editing: Vlad Pustovit
Muah: FORMA + KADYROVA
Jewelry: Ювелірний Дім ZARINA
Dress: KElis Art, дизайнер Аліса Мярковська
Production: Million production

Рекомендуем почитать

Что, кроме ювелирных изделий, изготовляла компания Tiffany & Co.?

Самые безопасные города мира по версии The Economist

Українка з Івано-Франківська признана найвпливовішою фешн-блошеркою у світ