Автор: MILLION
16 Дек. 2020

Студія Street Films та мережа кінотеатрів Multiplex запустили серію роликів “Кінотеатр - це безпечно”

Як виникла ідея?

Ярослав Коробка, засновник та керівник студії Street Films:

Локдаун - це нелегкий час для всіх. Можна сказати, це випробування на міцність, а у моєму випадку, випробування на віру в те, що я роблю.  Я вірю в українське кіно. Так, звісно, час нелегкий, але це не привід сидіти склавши руки. Навпаки, в такий час народжуються креативні ідеї і збираються ті люди, котрі готові йти крізь вогонь і воду пліч-о-пліч. Я впевнений, що кожна перешкода - це ще один шанс вийти вперед, ще одна можливість розвитку. Співпраця з Мультиплекс це приклад того, що  великі бізнес-структури можуть реалізовувати разом з молоддю якісний та корисний контент. Так, Street Films - це молода команда, повна амбіцій. І вона ще не раз здивує глядача своїми роботами.

Роман Романчук, генеральний директор мережі кінотеатрів Multiplex:

Локдаун досить різко змінив нашу роботу. Зокрема, нам довелося шукати нові форми комунікації та доносити зовсім інші повідомлення до наших глядачів.

Так, однією з найбільш важливих тем стала безпеки у кінотеатрах. Ми вирішили розповісти нашим глядачам, що у нас насправді безпечно. І зробити це ми хотіли простою зрозумілою кожному мовою. Більше того, ми активно підтримуємо та інвестуємо у розвиток українського кінематографу - це один із головних напрямків розвитку Multiplex. Саме тому ми запросили до реалізації нашої ідеї молоду команду Street Films.

Що показано у роликах? \ Про що ролики?

Ярослав Коробка, засновник та керівник студії Street Films:

Головний меседж кожного відео  - це показати, що кінотеатр, це те місце, де справжній кінематограф. Його можна побачити лише там. Кожного дня ми буваємо в метро, ТРЦ, супермаркетах. А кінотеатри, сфера послуг яка направлена на максимальний комфорт глядачів з сучасними системами вентиляції і чітким дотриманням санепідем нормам. Відвідувачі мають розуміти, що кінотеатри - це безпечно.

Роман Романчук, генеральний директор мережі кінотеатрів Multiplex:

На сьогодні є низка досліджень із європейських країн, які підтверджують, що у кінотеатрах насправді безпечно, тобто ризик заразитися вірусом невеликий у порівнянні із іншими громадськими місцями. У наших кінотеатрах працюють надпотужні системи вентиляції, які постійно проганяють тонни повітря - воно постійно оновлюється, а розсадка глядачів через одного збільшує дистанцію та зменшує ризики зараження вірусними захворюваннями. Крім того, під час перегляду фільмів люди не пересуваються залом, а також не розмовляють, а це означає, що вони практично не розповсюджують хворобу, навіть якщо вона у них є. Поза залом кінотеатру люди перебувають у масках. У наших роликах ми хотіли донести до глядача саме таке повідомлення - у нас безпечно. А зробити це ми хотіли у доступній формі - простою мовою та навіть із жартами. Адже кіно - це про розваги і задоволення.

Це разова співпраця? Чи будуть нові спільні роботи?


Ярослав Коробка, засновник та керівник студії Street Films:

“5.4.3.2.1. це відлік до успішного шляху. 5-команда з п'яти людей; 4-Чотири знімальні дні; 3-Три короткометражні історії; 2- Дві структури Мультиплекс та Street Films; 1- Одна ціль. І це тільки початок!”
Тільки спільною співпрацею ми можемо подолати всі складності, котрі опинилися у нас на дорозі під назвою “Локдаун”. Складності  всього кінематографу, світу та України.

Роман Романчук, генеральний директор мережі кінотеатрів Multiplex:

Ми точно не плануємо зупинятися у своїй співпраці з українськими студіями, оскільки це наш основний вектор розвитку на майбутнє. Тому чекайте на нові роботи із представниками вітчизняного кінематографу.

Рекомендуем почитать

Спасаем сезонные плоды: рецепт салата из арбуза с сыром фета

Актриса Анна Буткевич снялась для обложки Playboy и представила клип-боевик «Без гриму»

Макияж для зубов: необычные бьюти-тренды