Автор: MILLION
16 Дек. 2020

Студія Street Films та мережа кінотеатрів Multiplex запустили серію роликів “Кінотеатр - це безпечно”

Як виникла ідея?

Ярослав Коробка, засновник та керівник студії Street Films:

Локдаун - це нелегкий час для всіх. Можна сказати, це випробування на міцність, а у моєму випадку, випробування на віру в те, що я роблю.  Я вірю в українське кіно. Так, звісно, час нелегкий, але це не привід сидіти склавши руки. Навпаки, в такий час народжуються креативні ідеї і збираються ті люди, котрі готові йти крізь вогонь і воду пліч-о-пліч. Я впевнений, що кожна перешкода - це ще один шанс вийти вперед, ще одна можливість розвитку. Співпраця з Мультиплекс це приклад того, що  великі бізнес-структури можуть реалізовувати разом з молоддю якісний та корисний контент. Так, Street Films - це молода команда, повна амбіцій. І вона ще не раз здивує глядача своїми роботами.

Роман Романчук, генеральний директор мережі кінотеатрів Multiplex:

Локдаун досить різко змінив нашу роботу. Зокрема, нам довелося шукати нові форми комунікації та доносити зовсім інші повідомлення до наших глядачів.

Так, однією з найбільш важливих тем стала безпеки у кінотеатрах. Ми вирішили розповісти нашим глядачам, що у нас насправді безпечно. І зробити це ми хотіли простою зрозумілою кожному мовою. Більше того, ми активно підтримуємо та інвестуємо у розвиток українського кінематографу - це один із головних напрямків розвитку Multiplex. Саме тому ми запросили до реалізації нашої ідеї молоду команду Street Films.

Що показано у роликах? \ Про що ролики?

Ярослав Коробка, засновник та керівник студії Street Films:

Головний меседж кожного відео  - це показати, що кінотеатр, це те місце, де справжній кінематограф. Його можна побачити лише там. Кожного дня ми буваємо в метро, ТРЦ, супермаркетах. А кінотеатри, сфера послуг яка направлена на максимальний комфорт глядачів з сучасними системами вентиляції і чітким дотриманням санепідем нормам. Відвідувачі мають розуміти, що кінотеатри - це безпечно.

Роман Романчук, генеральний директор мережі кінотеатрів Multiplex:

На сьогодні є низка досліджень із європейських країн, які підтверджують, що у кінотеатрах насправді безпечно, тобто ризик заразитися вірусом невеликий у порівнянні із іншими громадськими місцями. У наших кінотеатрах працюють надпотужні системи вентиляції, які постійно проганяють тонни повітря - воно постійно оновлюється, а розсадка глядачів через одного збільшує дистанцію та зменшує ризики зараження вірусними захворюваннями. Крім того, під час перегляду фільмів люди не пересуваються залом, а також не розмовляють, а це означає, що вони практично не розповсюджують хворобу, навіть якщо вона у них є. Поза залом кінотеатру люди перебувають у масках. У наших роликах ми хотіли донести до глядача саме таке повідомлення - у нас безпечно. А зробити це ми хотіли у доступній формі - простою мовою та навіть із жартами. Адже кіно - це про розваги і задоволення.

Це разова співпраця? Чи будуть нові спільні роботи?


Ярослав Коробка, засновник та керівник студії Street Films:

“5.4.3.2.1. це відлік до успішного шляху. 5-команда з п'яти людей; 4-Чотири знімальні дні; 3-Три короткометражні історії; 2- Дві структури Мультиплекс та Street Films; 1- Одна ціль. І це тільки початок!”
Тільки спільною співпрацею ми можемо подолати всі складності, котрі опинилися у нас на дорозі під назвою “Локдаун”. Складності  всього кінематографу, світу та України.

Роман Романчук, генеральний директор мережі кінотеатрів Multiplex:

Ми точно не плануємо зупинятися у своїй співпраці з українськими студіями, оскільки це наш основний вектор розвитку на майбутнє. Тому чекайте на нові роботи із представниками вітчизняного кінематографу.

Рекомендуем почитать

Что делает автомобиль ценным? 10 показателей, которые определяют все!

Никогда не поздно! Дизайнер Марджори Скурас и её «продуктивная дебютная идея»

Куда вложиться, чтоб изменить мир?