Автор: MILLION
01 Сен. 2019

Як Різ Уізерспун, Марго Роббі та Шарліз Терон увійшли в список Forbes завдяки фемінізму

Хто з голлівудських актрис заробляє сьогодні більше за інших? Ті, хто знімає власні історії та забезпечує роботою і себе, і інших жінок з кіноіндустрії.

.

Дженніфер Гарнер була налаштована серйозно, коли виступала на Жіночому саміті Forbes цього року. Окуляри в товстій оправі та чорно-білий картатий брючний костюм. Її рукави були пишними, а посмішка, як завжди, широкої, але все інше — легкий макіяж, маленький чорний блокнот — більше підходило для залу засідань, ніж для знімального майданчика.

.

І це відмінний спосіб для колишньої зірки телесеріалу початку 2000-х років «Шпигунка», який приніс їй чотири номінації на премію «Еммі» і нагороду «Золотий глобус».

.

«Ніхто не скаже:« Я просто шукаю 47-річну маму, яка хоче зніматися в Лос-Анджелесі та робити щось для жінок ». Якщо це не Різ Уізерспун, такого не станеться, так що вам доведеться постаратися самій », - сказала Гарнер.

.

.

Для Гарнер і інших заслужених актрис галузі це означає, що пройшли дні, коли вони просто грали роль. Взяти кермо влади в шоу-бізнесі — надійний спосіб створити нові можливості в галузі, яка, як відомо, віддає перевагу чоловікам. Саме тому вона грає головну роль і займає пост продюсера в серіалі «Пишаюся тим, що мала таких друзів» (My Glory Was I Had Such Friends), новий серіал за спогадами Емі Сильверстайн.

.

Мемуари про дружбу між жінками середнього віку - не та історія, яка зацікавить традиційні кіностудії в пошуку великих прибутків, однак Гарнер розгледіла потенціал. Дженіфер не просто захртіла екранізувати картину, а зробити це “дорого”. Тому, як вона каже, «нам довелося попрацювати самим». Об'єднавшись з Дж. Дж. Абрамс з Bad Robot, Гарнер запропонувала серіал традиційним кандидатам у партнери, розв'язавши справжню цінову війну. В цій війні перемогли Apple. 

.

Де іронія? Уізерспун теж все довелося робити самій. У цьому році вона стала третьою найбільш високооплачуваною актрисою у світі, заробивши $ 35 млн з 1 червня 2018 року по 1 червня 2019 року.

.

https://www.instagram.com/p/B1wWzLuATgX/

.

Як і більш ніж половина жінок з рейтингу цього року, вона почала випускати власні проекти, в тому числі «Велика маленька брехня», яку вона продюсувала разом з Ніколь Кідман (№4 у рейтингу). А  Шарліз Терон (№9 стала продюсером «Та ще парочка», завдяки чому заробила майже половину свого доходу в $ 23 млн. Зміна курсу діяльності на продюсування призводить до появи більшої кількості історій про жінок, написаних жінками, і — все частіше — до рівного розподілу прибутків.

.

«Давно пора, - говорить Стів Моско, генеральний директор Village Roadshow Entertainment Group USA, компанії, яка випускає фільми і телепередачі. - Ніхто не поставив жодного запитання, коли актори, що мали уявлення про бізнес, почали керувати своєю кар'єрою або хотіли розповідати свої історії».

.

Взяти, хоча б, Сильвестра Сталлоне і франшизу «Роккі». Він почав з того, що написав сценарій і зіграв головну роль в оригінальному фільмі 1976 року. У другому фільмі 1979 року він був ще й режисером, а до моменту зйомок сиквела 2015 року «Крід: Спадщина Роккі» приєднався до команди продюсерів. Дуейн Джонсон, найбільш високооплачуваний актор цього року, в 2013 році заснував кіностудію Seven Bucks Productions. Тепер він може впливати на все: від серіалу «Футболісти» до блокбастерів на кшталт «Джуманджі: Поклик джунглів».

.

Десять найбільш високооплачуваних актрис світу в цілому заробили близько $ 315 млн з 1 червня 2018 року по 1 червня 2019 року до вирахування гонорарів агентів і податків. Це на 69% більше, ніж в минулому році, але все ще набагато менше, ніж $ 600 млн, зароблені десятьма провідними акторами. Якщо ці актриси з підприємницькою жилкою доб'ються свого, нерівність скоро зникне.

.

У світі, де бойовики, в яких чоловіки грають супергероїв або людей з надздібностями, часто отримують найбільші бюджети, актриси не так часто можуть розраховувати на високі гонорари. За даними звіту 2018 року Школи комунікацій і журналістики Анненберг при Університеті Південної Каліфорнії, в якому були проаналізовані 1100 популярних фільмів, що вийшли в прокат з 2007 по 2017 рік, всього 30,6% персонажів, що мали репліки, були жінками. Коли справа стосується високобюджетних бойовиків, цей показник знижується до 23,2%. Для темношкірих жінок результати ще гірше: з 100 найуспішніших фільмів 2017 року всього в чотирьох фільмах головні героїні були темношкірими жінками - а значить, темношкірим актрисам в Голлівуді набагато складніше зміцнювати свої позиції і багато заробляти.

.

Взяти, наприклад, кіновсесвіт Marvel, який з 2008 року приніс більше $ 22 млрд. Шість кінозірок «Месники: Фінал» - фільму, сценаристами і режисерами якого були чоловіки, - увійшли до рейтингу найбільш високооплачуваних знаменитостей цього року, однак, що відображає гендерний дисбаланс серед месників, п'ять з них були чоловіками і лише одна, Скарлетт Йоханссон, жінкою.

.

.

Йоханссон, найбільш високооплачувана актриса світу, за минулий рік заробила $56 млн майже виключно завдяки ролі Чорної Вдови. Вона стала єдиною жінкою в “Фіналі”, яка змогла вимагати восьмизначний гонорар, близько $14 млн, і приблизно 5% від прибутку (при валових зборах в $ 2,8 млрд загальна сума становить близько $35 млн). Це одна з найбільш вигідних угод в Голлівуді для будь-якої актриси — чи актора — але на сьогоднішньому ринку кінематографічних талантів, де найяскравіші зірки отримують величезні гонорари виключно за участь в зйомках, вона виглядає скромно. Повідомляється, що на піку своєї кар'єри Джулія Робертс могла розраховувати на угоди «20-20», коли виконавець отримує $20 млн відразу і 20% від валового виторгу ($100 млн від блокбастера, що зібрав $500 млн в прокаті), за фільми на кшталт «Ерін Брокович» 2000 року.

.

.

Це, безсумнівно, крок вперед. Але для справжнього рівності змінитися повинен не тільки Голівуд. Будуть потрібні та зміни в культурі. Фільми, присвячені жінкам, повинні стати настільки ж популярними, як і бойовики, інакше жінкам доведеться грати їх невразливих героїнь з суперздатностями.

.

Жінки на кшталт Уізерспун, Кідман, Терон, Дженніфер Еністон, Марго Роббі, Елізабет Мосс і Еллен Помпео — всі вони в числі найбільш високооплачуваних актрис і працюють над виправленням цієї ситуації. Як продюсери вони можуть вплинути на те, щоб у фільмах частіше розповідалися історії жінок, а актрисам платили стільки ж, скільки акторам. Крім того, як виконавчі продюсери, вони можуть трохи більше заробити самі.

.

Джерело
Просмотров: 9

Рекомендуем почитать

Новий Audi RS7

Жити, як Джеймс Бонд

Ирина Горовая о создании «MOZGI GROUP», об артистах «MOZGI Entertainment» в интервью с Андреем Остапчуком